Wednesday, September 28, 2005

我諗通了..............迷失過後終於搵翻自己嘅方位.......終於知道自己嘅處境...發了一整日呆..(講真﹐我今日成日都係到發夢)...搞到咁多人擔心..........而家終於走出了胡同...........

點都要多謝dan and webster......無你2個嘅話...我一定仲係到自己諗埋一邊.....你地功勞真係好大......都唔知點多謝你地好....dan...起馬你認同我已經比到好大鼓勵我了....

following are password needed 要嘅問我攞幫手做contributor + 睇到無publish嘅draft

No comments: