Thursday, September 29, 2005

諗通左未好lor~~ =]

我都5 明… 點解羅家親戚咁難頂.. 開頭係我姨媽… 今日係我啊嫲… 我自己都唔想講話我自己唔中意我啊嫲… 佢老.. 好~ 我忍… 大佬,我都有個底綫ga… 我啱啱搬黎澳洲仲細… 我啊嫲個時對我影響唔大… 同佢住左咁耐… 你問我喜歡我啊嫲… my answer is hell no!

今日本來出去做野.. 泡湯luu~~ 6點幾聽到阿媽由佢間房沖左出去…… 我理都冇理…. 7 點幾起身… 諗住早d 走…啊媽要我留係屋企睇住阿嫲… 佢唔小心跌到… 又話頭暈… 心諗fine… 阿媽走左返工… 我就要做laundry.. 做完睇下佢lor.. 狂話自己點慘, 話我啊媽做咩唔攞假.. 死到要我打比我 阿媽話比佢聽佢病左..5 知點算wor.. 係屋企對住佢… 我淩願返學……死PK… 你頭暈, 腰痛就要我啊媽留係到陪你.. 你比錢我洗呀~ 你慘.. 我覺得我仲慘… =.= 跟住未打比阿媽… 佢要我問佢係5 係要睇莫醫生…係既話今日休息, 聽朝去睇… 問左佢, ok 哂喇… 啱啱同阿媽講完電話, 我啊嫲又叫我, 又話想以家去…. 我幾想問佢玩野呀你…. 我又打比阿媽話佢想今日去.. 阿媽話最早係今日4 點…. 講左比佢聽… 又搞掂喇… 跟住我又要煲湯呀, 粥呀.. 佢又搵我喇… 話唔睇莫醫生, 要睇骨科… 開頭唔講, 你係要等到MUD 都ORGANIZE 哂喇你先講… 你當我係你啊4 … 你係我 啊嫲我先比面你.. OK FINE。。。 又打比阿媽… 又係BOOK 左4 點… 講左比佢聽… 跟住比LUNCH 佢… 又搵我…. 比左張卡片我.. 要BOOK D 個醫生… 死八婆… 好彩我啊媽BOOK 左個個醫生… 對左佢半日都冇… 以家12 點都冇… 我就黎可以癲~!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: