Wednesday, September 28, 2005

尋晚講咗3個鐘頭ip phone..(其實唔止 XD 仲有之前4點開始講嗰D﹐加埋有4個幾鐘=P) ...真係要多謝what哥....聽我發咗3個鐘頭牢蘇...心情大為好轉.....無你我都唔知點算....u offered me the best shoulder when i most needed it =].....唔係我一早顛咗都似....好耐未聽過有人叫我傻女喇..=] (諗諗下 ...好似我老豆都未試過)..你都好勁呀!!

geog fieldtrip....ok la...幾好呀...講真做野都係做咗一朝only.....成個下晝都係到遊車河 =]

又聽到 D 唔開心嘅事...陣間放學翻黎話你知...

No comments: