Friday, May 13, 2005

不知不覺聽日就係我既生日....
返到學~ 比左christine 佢份禮物~
rosemarie 黎到比左我同christine 禮物
哈哈~ 比左個袋我 ~~
跟住.. 上第1 堂bell 響左...
jen 同chriss 跑過黎又比左份禮物....
係1 個好好cute 既猩猩仔, displaye folder 同埋diary
science 堂lucy 比埋1 對耳環,同埋anklet
跟住小息.. 比左christine jin 份禮物~
2堂中文, elisa 比左條手鏈我~ 哈哈~
今日同個group 坐... 講起禮拜日~~ 要9點起身= =....
lunchin time 同vera 傾計... (撞倒christina.T)
突然christina 跑過黎係我耳仔大叫...
嚇死我.. 哈哈
佢, annie, rosemarie.. 比左對耳環~~ 超靚!
跟住最後大家打我16 下.... 疼死我!!!
返到屋企.... 又出返去....
寄嘉萍份礼物.........
帮阿妈做左d 野
收到你个email 喇!!

No comments: