Saturday, May 14, 2005

今朝早起身.... 琴晚1 食完飯就去左訓(同阿媽鬥氣) ... 成屋得我起坐身... = =... 去收拾1 下張枱... 跟住走左去阿媽間房睇下佢同家姐起左身未... 終于... 起左... 家姐比左1 張好Q 既卡... 1 對耳環... 手鏈, 公仔... 同埋$70... 阿媽夠直接比$200... 哈哈~ 跟住去飲茶... 送家姐跳舞...飲下午茶... 返屋企... 出去同stanley & fam... 食飯... 佢地比左我$50 同埋1 個好靚既treasure box.... 跟住返屋企... 打比阿爸... = =..

今日收到好多message..... = =.. 8點幾.. vera 第1個send 過黎... 跟住christine Jin, 跟住michelle... 好surprise... danny (有$仔 2) 都send 埋1 份... 跟住就sarah... 最後rizwana.. = =.. =) ...

啱啱查email... 收到個email... 有副好恐怖ge email... 祝我happy deathday..... 估唔到有人憎我憎到咁既地步oO...... 佢又唔報上佢既名黎... - - 我send d 病毒比佢都好...... = =

No comments: