Thursday, May 12, 2005

發現。。我愛上了geog了。。hea 下hea 下又一堂。。。好似唔洗點做野咁就一堂喇。。傾下計﹐吹下水咁。。。日日攞嗰5本書出黎。。攤到成檯都係書。。。落堂又執翻佢搬翻去個電視後面。。幾嘆 呀。。。又唔晒聽書。。各有各做。。。一路做又同to吹下水咁。。幾正。。。唔洗點上堂(我也不知那是否上堂﹐因為都無人教書嘅)。。。你發夢又無人 理。。聽下D八掛野。。。。。。黑猩都吹埋一份和﹐﹐﹐geog 真係唔錯。。又無咩功課交。係對我lee d 唔讀書嘅人嘅最佳選摘。。*

chamber orch。。死死地。。。不過有排先真係perform。。。是但啦。。。。。project。。點解我係leader和﹗﹗﹗唔際。。。。不過算啦。。 我係唔係都咁差架啦。。。好jazzy呀d 歌﹗﹗搞到我聽日同星期2又要rehersal和。。。唔記得星期6又有大把低能野。。同service﹗仲要著校服﹗﹗。。要拉琴。。死啦。。考試近了。。。。仲未開始讀書。。哈哈。。。點都唔想讀。。。。。點算



d of e 加油啦。。。2日。。好快搞掂啦*

都講咗唔整電腦落。。點解一個二個仲黎問我架

No comments: