Monday, January 15, 2007

一早起來的時候...賴床念頭曾經在腦海瞬間閃過...怎麼辦...再開學第2個禮拜....雖則是spring term...起來的時候天還是未光...這樣還是不行呢.....

一早起來有econ test...自問做得還可以, 只不過是最後的那道問題是在問PES而我沒看清楚就寫寫寫寫寫........寫了2大段 關於PED的 = = 真的寫了蠻多.....至少至少也有8 行......一發現就狠心的把全都刪了......幸好有點時間剛好把那道問題做完 自問我寫PED寫得比PES 好很多 = =....都不知PES有什麼好寫

之後是maths...C3 is killing.... calculus 真的很煩很復雜... 又e 又ln 的....很亂 xD 一路上就跟隔鄰的呀bo說 數學家都是痴線的XD 不停的咀咒

今天的PSHE在說ucas application... omg// 我都不知道大學讀什麼好就跟我說apply了?! ....真頭癢

今天到health cen.....等了很久才被 '吉' 了2針...個個禮拜有針'吉' ....

chamber orch......我想澄清一下... 條茂利從來無叫過我今日要帶bach double 去avenue... 我無亦是理所當然的事因為我都把所有樂譜留在poulton的...佢無帶original copy係佢嘅問題..... 講到完全係我嘅錯...過唔過份咗少少先? 'We can't play the Bach Double today because one person have not got the music' 咩意思先, 8婆 下次叫人帶野早出聲呀嘛 send張note落黎都得啦...你唔係笨成咁掛?!
想講你咪講lor...洗唔洗揾人黎潤我地2個呀? forte 咪forte lor.... 想講出聲啦唔洗兜圈玩遊戲bor... 要我地拉咁多次.....唔鐘意嘅趕我地走呀笨
睇下聽日上堂又點玩法...

糟糕....口癢癢的又吃了很多餅............我還想穿我的501哦....真的要戒零食忍忍口了.....不然不行哦

No comments: