Thursday, January 11, 2007

哈哈*
有幾樣東西想說說.....

衣著....
星期一給人說我著得很夏天 。。。。黃+白的...好我轉........
星期二: 無夾定下全家人都黑白和 @@ 媽媽由頭黑到落腳....佢話: 我塊面咪白lor ~ 鬼咁呀
星期三: 我知我著得好 仲有大大個螢光綠袋....紀念一下青BB架-- 綠色西裝Pink tie, pink shirts. pink socks, Minnie bow tie, thumb ring, 短boots and most important of all....cats and waistcoat loads of memory..shame that he is gone it was actually very fun to watch his clothing everyday when going into York Hall in assembly every morning i enjoyed it a lot...i have to say
今天: casual 得無倫 不大formal 的冷衫+ hooded 外套。 鞋都係幾不知所謂 可以說整身除了條褲都犯晒dress code。 耐何麥士狗好似睇我唔到咁無話過我

------------------------------------------------------------------------------------------
Malvern
昨天考完C1回到房望出窗戶..........雨後放睛~ 天是很美的藍色 很平靜很美的malvern

------------------------------------------------------------------------------------------
Choir
choir 真的很爆笑................一開始第一首原來alto只要由頭到尾ahhh------------- 好lor...咁咪呀~ lor...
但後來發現由頭到尾呀了50分鐘....不是因為只唱一首歌的關係...而是其他歌跟本sight read 不來latin歌詞 XD 就這樣一班chinese alto 就呀了50分鐘 xDD 唱到最後大家都笑瘋了

我相信sunday service 將會很惹笑...因為全部香港人嘅alto 一個字都唔識唱 xDDDD

------------------------------------------------------------------------------------------
Piano
還有的就是..........手細學人彈琴 = 揾自己笨 = =...明天不知怎樣面對Brennand 好了 ...... =(

No comments: