Wednesday, January 10, 2007

不要問我..我都不知道今天C1在做什麼... 好像沒看題目似的

決定了今個term 考G8violin.....不能再拖 xDDD
但願7個禮拜練起scales....

一個月沒彈琴...今天一彈..生疏了很多
甚麼也彈不了 =[
fri 上堂點算 ...........

抬了很多很多的flute music 上avenue ....十幾廿本...唔係講笑 。。。真的 十 分 重

最後還不是把大部份都帶回來了 還好放低了數本school copy...

現在吹的 都很長哦...................5版不停的....... 然後她就告訴我....G8 is the beginning of music.... 我話...咁我都知...
一個月無練過 。。。點會夠氣呀?!

PS...有無人教我數five eight...= = 拉咗咁耐都係唔識...........數極都唔岩 = =///

No comments: