Monday, October 10, 2005

today's reading.......a tale of two cities

特然間.........想睇翻本書.....見到EPC有人講games theory.....就想睇翻 A beautiful mind...我真係好鐘意翻睇舊書.............但由於佢係HK嘅關係.......要等halfterm 翻去拎先有........於是就拎起了我書架上2本絕無僅有嘅reading book嘅其中的一本 -- a tale of two cities 仲要係uptown 99P買翻黎嘅hard - cover pack XD 抵到爛 =]

music...
想死 。。點解有咁多chord? 有無人可以話比我知 E b11係咩 ?

好鐘意cham orch 首elgar !! 超好聽!!! 我拉 leader of second violin .......top part 有一句solo XD (終於唔洗拉first !! yes!!)

剛列清楚了英文coursework 嘅point 。。。寫低咗好多有用嘅字XD 自己再抄多次.....自己都明多好多

再一次明白我D字體真係好唔得XD 連我自己都睇唔明XD

經過同what 對spelling 嘅研究後...終於識串 future, colloquial, nihilistic

真係好想睇翻 a beautiful mind....我諗而家再睇D字會明好多....

仲有點解咁耐我都未睇過套戲其實 。。電視都做咗咁耐

No comments: