Thursday, October 06, 2005

今日好早起身… 7點就起左…. 琴晚訓得超差… 1點幾michelle 打左個sms 黎, 嘈醒左我。5點幾katherine 又打個sms 又嘈醒我… =.= 如果5 係我用我手提做我alarm ,夜晚一定會関機。 7點幾醒, 未做下孝順女, 送啊媽到車站… 順路攞埋人工! 好勁呀我~~ 今次又超過200蚊既人工!! XD!!! 係michelle patisserie 食早餐,做下野。跟住班同事黎同我傾計,傾左冇耐,佢地又要閃返入去。坐到11點倒, 啊dara 叫我入個back =.= 陪佢地.. =.= 坐左係後面睇佢地做野。跟住送我返屋企.. 遲d 要返工喇!! =_=

No comments: