Wednesday, August 31, 2005

琴晚訓得超好! 哈哈~ 今朝唔肯起身... art... 睇video... joseph Cornell.. 開頭都ok ... 要我睇art video 睇1 個鈡.. ==好悶...hist... ==... 比ms teague 拉住我嚇死我... 話我做咩著住波鞋==.. 我未話係書包.. 然後即刻閃入科室...pe.. assessment ==... 最後中文.. ==assess again...

好鬼大風... 連我都差d 被吹走.. ==... lunch time 食下野... 風1 吹... 沙塵樹葉... dats ur lunch today ==

No comments: