Thursday, July 21, 2005

想死中。。。。。。。。

咳死我了。。。。。。病了。。。。。。。成日係屋企。。。。睇完頭D lu。用部HP nx黎睇。。個speaker真係正好多。display都好9條街。。NB黎講算OK。。不過個dvd drive read 得唔好。。搞到我要copy個file落HD到。。。。BT咗幾隻碟同HP6。。睇緊。。睇到CH4。。。。又比上唔到網個問題煩咗好耐。。。。試黎試去。。左搭右搭。同樣問題依然持續。。。 = =。。激死了。。又唔肯裝多張lan。。咁你想點呀。。係咪要餐餐我一個人開最少2部腦咁。。。。。今日新紀錄。。為咗做一樣野。。我開晒全屋4部腦先做到 = =。。。仲有。。出年唔砌新機你就死。。。唔行raid同 dual core我殺咗你

岩岩發然。。完來我幾日無食過lunch了。。好想鋤dee 呀。。悶。。。

聽日要去復診 = =。。年年都係咁。。。

怪住睇書同戲。。。唔得閑練琴添 =P

No comments: