Thursday, July 21, 2005

好早起身... = =... 陪家姐返工... = =... 係michelle patisserie 坐左成1 個鐘.... 10 點返倒屋企... 拾左一陣野...開始打遊戲機...之後就去左搵家姐一齊食lunch...我地今日打左好少錢...之後我去左拎錢...之後去左陪嘉萍買手信返屋企...點知係返屋企途中見到Danny仔...家姐佢地叫的過去say hi...say 完hi傾左一陣...家姐佢地走左過黎...死人家姐仲要係danny仔面前講你面紅...激死我la...之後佢地仲要偷聽我地講野...返屋企我又笑又喊...都ng知想點...唉唉......><...比人ng誤會左點算...我ng制呀...哈哈~ ><... 唉~ 比人玩死....

No comments: