Friday, June 17, 2005

我邊到咁勁搵都d 咁好笑既website haha~ 我同我niece 講起w-inds 姐, 佢比個網站我~ 哈哈~ formal.. 呀... 你12月飛到 過黎, 咁我包埋你formal ticket 唔洗你比... 我d 個老友都算係咁....

今日可以話好眼訓, 比家姐既死人鬧鐘嘈醒左.... 跟住番學.... 無咩... 第1堂有science.. 有substitude 好好笑.. 個老師狂同我地講佢既life story... 大佬你教緊science 唔係你既life story ~ chinese 哈哈~上library... history 做左最多野... - -.. lunch 去左clay room 做埋d 手尾... 最後英文,又有sub.. 同vera 笑笑笑~~

跟住同家姐行左1 陣burwood..

No comments: