Friday, June 17, 2005

尋晚..上了一晚網......識jor tef....勁神奇的勁夜仲有好多人.....勁同tef pm....攪到我pm box都爆埋...係3百都爆...epc個post講jor好多野啦...勁多版咁..老頭都出埋黎......跟主跳槽去到我烏個科林....... tef比我入的....我想係咖喱幫我講說話啦..真係要好好多謝佢...又比我入ccna入幫我入到我烏個壇...

今日繼續刺激......有卷派..經過作日既激勵後.....我以經麻木了......點都suprise唔到我架喇..........

尋日成間house同學校都好靜..難得好多人都走晒.........罕有的寧靜*

No comments: