Tuesday, May 10, 2005

艾也。。。部腦同植物油就黎激死我喇。。。。。。。。。。你部腦無電要差﹐唔係話都唔話就‘萌’開我個插蘇。。。插你個插蘇落去架。。。。。都話叫你插落 我國拖板到架啦。。。你插咗我咩都無晒電。。最斃係你聲都唔聲就做和。。大老。。開彩我部腦咁岩有電池姐。。唔係我咪大檸樂﹖﹗。。咁大個人拖版lle d 野就自己帶啦。。你又唔係新黎。。俸旨人地要借比你架咩。。蛋糕就識叫人買。。。比說話人聽。。咩都好似老蓬咁。。。。你有錢姐。。。唔係人人都好以好似你咁架嘛
photo hosting and image hosting by ImageVenue.com

1 comment:

gLyq said...

haha~ u should feel pity for her instead of getting angry~~~ cheer up la!