Wednesday, May 11, 2005

琴日累得制..
無咩點寫..
記起琴日比個客話...
我啱啱serve 完個客...
無睇倒佢係下1 個...
未serve 另外1 個客lor...
比佢問我 ' am i standing in the wrong place'
叫我點答你呀啊生 = =...

art test 完全fail....
唔知做咩... 今日食左好多野....
食哂recess... 食埋lunch... 又買左包m&m 同chips....
放學又食左個提子包...... = =
geography hy 到死....
我諗係因爲食左包m&m....
p.e.. 講左成堂野....
死老師比左detention 我 = =
去死啦佢... 心情好就去... 心情唔好... 有種黎搵我笨
最後chinese.... 傾計...

No comments: