Thursday, May 26, 2005

唔想再打埋d無聊野...........今日好靜...比平日更少講野...可能係因為琴晚打既entry啦........其實唔係我頭先打0個編.......0個編係前日添架喇.........琴晚0個編..真的很長.......想了很久...........真真真係好憎0個d咁假既人.......為jor自己...咩到做得到....係到jor粗口都難以形容既地步.........係到扇風點火....仲要扮可憐......需然唔係好關我事..但係看再眼裡.......我也看不下去...........但係我都無做到d咩.......因為我也對他們放棄了.......
 
好想一個人靜下來....好想離開lee到....唔想再見到每日都見到既0個批所謂既好同學......這裡人人到假仁假義...每天都戴著面具....道行可真高深......適者生存....修為越高既人就最好............睇黎我都就快被淘汰..對我黎講....人際關係我就最唔得架喇.....點都唔似lee到d人咁global.....我想.....這個就係我無咩真係fd既fd既完因...我唔識講野去取悅人......把口又衰....成日得罪人.....又好怕同人識得耐jor見到佢真面目0個時.....試得多了....就寧願算了.....朋友這種東西真的很奇怪..........幾年無見..一見番又可以即刻好似以前咁雞咁嘴...反而日見夜見0個d仲難......好像會厭咁...好採聽日都番去喇..唔洗再見每日一樣既人.............
 
需然...我又成日係到咁慎............但咪又係咁......聽日起來..還是要笑騎騎的那樣..............還是沒變......變的只有是我.......人總是要變的....但係我唔想好似佢地咁隨波逐流...我知到我自己既位置.........
 
琴晚又睇番英華隻碟..覺得jc真係好勁,剪到隻咁好既碟...帶到好多回憶比我好後悔當時點解無真係好好咁多謝佢....而且仲發然.......完來我係好多地方都有過鏡..^^...........其實成日都問自己,,,點解我會黎jor lee到.......係英華好好地點解自己無野lor野黎玩.....不過...係lee到...我都學到唔少野...例如...唔同既人...更多種類......更可惡.....lee d都係英華比唔到我既....因為大家到無咁複雜......點都比lee到單純...lee到既勾心鬥角........心計之毒簡直.....令人佩服...佩服....小弟完全甘拜下風..亦令我性格改變不少..'
 

以上只係我發顛一論............當我sor既得架喇...............
 

No comments: