Thursday, May 26, 2005

好等我打番琴晚打篇野先......開始覺得自己係lee個blog到講d野好白痴......好無聊.....因為我都其實打晒係第2個blog到...等我係到貼番d先.....因為...d人真係好賤....越睇越唔順眼.............見到都好睇唔過眼...........算

 

 

lee 個係revised version。。。。唔係個個睇得架呢。。。。。d 名﹐敏感地方全部刪晒^^正本係我個私顆blog到。。哈哈哈。。。。。放心啦。。。我會save起個正本做draft。。有pw睇到d人就自己睇喇。。。^^

 

開始好憎XXXXXXXXXXX喇。。。。。。好煩呀。。。手法好賤

 

估唔到XXXXXXXXXd咁嘅人。。。。係geog知多咗好多野。。。。更體會到lee個世界嘅冷酷。。。d 人為達目的不擇手斷。。。。利用人的。。。。自己d fd都出賣。。。。真係令我大開眼界。。。人為甚麼只有失去了才懂珍惜﹖﹗*而家先知想當年英華有幾好。。。。好簡單﹐一班人玩埋一齊。。無咁多爭權奪利。。。好warm。。。

 

終於發現。。窮人同有錢人嘅世界﹐思想。。真係完全唔同的。。真係好想問點解好好地係英華。我會黎咗lee 到。。。我在這裡學到的只有令我更學懂待人處世嘅態度。。見識到更多唔同種類﹐性格嘅人。。同埋社會真係唔係好似想像咁簡單。。。。。。lee d 都係lee 到同epc比到我嘅。。其實諗諗下epc d人比lee d人還要nice﹐雖然大家好大機都唔識大家﹐但係都會互相關心﹐有事大部份都會幫。。。。lee 到。。時時刻刻都係人際關係。。。。放咗學都仲係。。。比hk仲衰。。。。。真係想同人講都唔知同邊個講好。。。。只好打出黎。。。。或者geog嗰陣舒發下。。但都唔可以好似以前咁free﹐毫無戒心咁講。。。所以諗諗下。。。我只有你地係我謹有幾個信得過嘅人。。。。坦白講﹐我信epcer多過信 leed人。。。我都覺得自己好變態

 

但無耐唔黎都黎咗。學malisa話齎﹐there’s no u-turn。。。所以。。只有繼續如此見証人性的醜惡。。。警惕自己唔好變到好似咁。。。。除此之外﹐我都諗唔到我有咩好做。。。

 

傷害的說話衝口而出﹐他有些後悔﹐但說出來的話像潑出去的水 ----- *是收不會來的*

No comments: