Thursday, May 26, 2005

今日幾好… 7.20am 就走左… 去左jennifer 屋企… 哈哈~ 睇freestyle Friday! 幾好睇! 跟住返學.. 我同佢狂聽Avril 既get over it…! 哈哈~跟住… 第1 堂數學… 有test… 諗住會幾難… 以爲自己死緊喇…(書都無*touch* 過)點知~ 易到痹! 哈哈~ 跟住小息 … 英文… 同vera 又講左1 堂野! 哈哈! 跟住science.. 哈哈~ 勁搞笑… 我science 老師新黎我地學校… 佢係indian, 英文講得非常之唔好.. 所以比我地d 班學生蝦! 哈哈~ 佢又唔識教~ 哈哈~ 差d send 我去校長哈哈~ 跟住佢又惱得制,要我地成班detention~ 哈哈!搞倒我地半個lunch 無左… 不過.. 哈哈~ 佢又無我地乎哈哈~ 我地睬都唔睬佢… detention 成班係到食lunch… 傾計! 哈哈~ 后來無我地乎先比我地走~哈哈! Jennifer 係都剪我頭髮…. 哈哈!剪左我既side fringe 成 straight fringe… 話我個樣細個左… (mud 家陣我好老咩!) 跟住lunch time… sarah 佢地又剪埋1份!! = =… 哈哈~ 就后就係art 堂~~ 派返science test result.. luu… pass 左~ 鬆左口氣~ x)
Fiona 睇唔倒你個entry

No comments: