Wednesday, April 20, 2005

英文堂。。換咗去gr上。。。派翻份 Shakespeare。coursework。。。上網抄抄下都有A。。。岩岩好。。。poetry 。。死咗。。。完全唔知做緊咩。。。

ECDL亂來的。。

mathz。。cubic equation。。好玩。。麥士佬好串。。prac。。。拉咗一個鐘琴。。正

geog。。。先發然完來我部腦上唔到網。。。好專心咁上咗一堂

chem。。。魂遊中。。。人地做test。。我地做咗嗰D就又自己睇書take notes。。。半個鐘搞掂。。整翻係到睇關於electrolysis 。。。。幾好睇。。學咗唔少野。。。。好過上allsop堂好多啦

跟住又上avenue 練琴。。scales。。。。行緊嘅時候。。。jamie li 發顛咁跑落黎話。。唔見咗部琴。。問我見唔見佢家姐。。。咁都得。。。翻house 。。諗住上網啦。。。點知係唔得。。搵搵下發然﹐﹐完來我唔見咗條key。。。所以先上唔到。。。聽日又要抬部腦落去比佢打條key 喇。。於是就係到睇日本電視。。。。笑死了。。。咩都無做。。。頭先寫咗100字econ。。真係諗唔到有咩寫喇。。

聽日有violin lesson。。。。大獲了。。

點解我間房會有咁多人架

10:50pm 19Apr05

No comments: