Tuesday, April 19, 2005

點答我?....hehe.....照你咁講咁做

1 comment:

gLyq said...

真係唔係你老友都唔會咁做!

Tuesday, April 19, 2005

唉無聊得制….
未寫下xanga
本來訓得幾好….
至到啱啱有個電話嘈醒左我….
諗住唔聽…
但係佢又響 咁耐….
走左出去聽…
佢又要我 起左身..
就黎要接個時…
佢就唔響…..
激死我…..
都差唔多12 點…
算… 唔返去訓….
屋企無人….
好空蕩…..
走左入去廚房….
1起身….
第1個字入我腦
當然係早餐….
開雪櫃….
諗下….
都差唔多午飯時間….
食午飯算…..
諗下今日做咩好…..
功課…. = =
搞錯… vera 會打多3個耳環…
我想打多兩個….
咁總共會有5 個~
阿媽有好似唔比…
but too bad….
哈哈~ 搵日去打返2 個…

唉~ 都已經12.11
仲未訓….
1 d 都唔眼訓…..

本來聽日後日都有約…
無啦啦…. 個個臨時有野…
取消哂….
激死……
lo 得制…
走去狂食糖…
食哂成包….
搞到以家好唔舒服….
又病病地…..
本來同嘉萍傾計…
唔知佢off 左去邊….
= = …..
愛情d 樣野…
煩都煩死人…..
決定左唔再諗….
唔再… 諗佢幫我所有ge 野….
我朋友叫我試下…..
既然佢對我咁好….
咩都幫…
但係…
我….
唔想一錯再錯….
我明白了…
以前自己是多麽……愚蠢….愚蠢…愚蠢…愚蠢…愚蠢…