Monday, March 21, 2005

shu..

好好好靜。。。。大部份人都走咗。去晒西班牙或者巴黎。。真好。。。
求求其其之下。。。算起係咁以搞咗個bio。。。聽日先執埋D手尾。。今日落咗去食早餐。。。。有belgium waffle 。。所以先落去。。翻黎係到hei 咗陣。。。跟住就搞埋尋晚dl 落黎嘅aston theme。。。好好玩。。終於知到點改start menu font 了。。而家易睇好多。。。而家咗搭又搭。。。個theme 好得意。 係mixture of 好多個theme。幾鐘意。。特別係個curser。。。好好笑。。lunch 係下面坐咗勁耐。。。係咁同jamie li 玩。。佢真係。。。。百厭到暈。。。但係同佢玩好開心﹐﹐。。可能係佢純啦有D得意同可愛lor。。。

翻到house又hei 了。。。同日本妹係到做bio 。。。對住部電腦。。。佢真係唔識用PP 架。。。。。﹐咪我做晒。。好彩係就咁跟住份野打。。佢搵晒料。。正。。唔洗我做。。after 4 又係到上網。。。吹and 吹。。。。做咗份研究學生瀏覽論壇嘅問卷。。結果。。。有D出人意表。。大部份人真係去吹水台多。。人次方面真係高登最大。。。跟住係epc﹐ 再之後係2k fun 。。。最後係mini 同p2p。。。膠登真係膠人多。。。。。

house 無端端6點就打鐘。。等我拿手唔成勢咁放底部腦趕住換衫出黎。。落到去。。條魚係咁話個service 係7 點半先開始。。真係好彩無信佢。。。食飯嗰時jamie li 又黎。。今次仲勁。。佢又跌了。。話整親隻手和。。真係百厭到無時停。。supper D 鬼妹嘅topic 真好玩。。係到研究D高四。。。。supper之後去咗陣library 。。上咗陣網。。就去咗hatfield。。。 個service 真無聊。行上行落的。。最好笑係有隻好毛嘅我毛知叫咩嘅野。。。係加拿大見過。。唔係毛牛。。但係唔記得咗叫咩lu。。。

翻黎packing 。。。都七七八八了。。衫搞掂了。。。係差D書同枱到嘅野。。sup sup 碎碎嗰D。。。兩日後就有得走了。。。真好。。早知個個走晒嘅咁我就都好似freddie 咁早走啦。。。最衰qantas 唔改得。。隔黎靜D啦。。今晚得你一個都可以咁嘈。。。講野就細聲D啦。。。我聽晒喇。。聽日唔想上堂。。無堂好上。。。個個都走晒。。。聽日仲有flute 堂。。死了。。唔知佢會點。。

聽日lunch又可以上去了。原來成間house 24個人走咗。。得翻19個人咋。。大半無咗。。尾陳唔知點呢。。。忙死咗。。做死咗﹖

20 March 2005 10:50pm

咁你係點先﹖仲有我原全睇唔明你個diary 講緊咩。。。睇咗好耐。。。都係一頭無緒。。

1 comment:

gLyq said...

哈哈你講緊變個entry 先~