Sunday, March 20, 2005

話你變態就變態啦。。。。咁有米去發洩。。。。。比d我。。等我幫下你嘛。。。分擔下。。等你唔洗咁辛苦。。。我好落意咁做的。。。幫朋友是應份的。。。 我唔會咁易比人玩。。。最後咪又係自己搞翻掂。。好個你。。。。搞極都唔得:P唔係咩﹖:P:P:P..你行到個router 先講啦。。咒我。。。。你都有報應架^^﹐。。。你lee d 叫正常。。。。咁我係咩呀﹖^^一貧如洗。。係咪呀米王。。。姐姐話比你知呀下。。。米王:D

仲有。。。。你個diary 嘅字可唔可以真係大少少﹖﹖我睇親都要咁幾次ctrl +。。。老人家視力唔好呀。。。^^

1 comment:

gLyq said...

哈~ 唔好意思 ~ 我router 前幾排比我搞點左~ 我發洩姐~ 關你咩事~ 哈哈~ 我有米你崔! 哈哈~ 我xanga 我中意打gum 細~ 你戴多副眼鏡喇! 哈哈~ (講笑...)