Tuesday, March 07, 2006

我發現有d 人好得意…. 既然黎左澳洲,未適應一下澳洲… 一味閙澳洲… 都冇用… 澳洲教育可能比起其他國家 冇咁好… 但係 tough luck.. = = you’re here… so accept the BLOODY fact.. 成日話我d d 早黎既5 會明佢地… 死PK, 唔講粗口都5 得… 家陣你地以家好慘咩? D 個世界上有一樣野叫電話, email… 同d hk friend keep 聯絡… 我同我個班都係咁.. 我5 明有咩咁難.. = = d d 咁既人好討厭… 上堂個時又要懶係野咁… 去死啦…… =.- ><… 好討厭 好討厭!! =( !!!!!! >
今日其實過得幾好… 半班人5 係到…. Sarah 發燒早退,Rose 讀tafe, lunchtime 就閃左, Riz 5 知走左去邊… 所以… 剩返我,jen, chriss, KT, michelle. 幾個人傾下…. Lunchtime 就完….

Software design… 同平時冇咩分別….
IPT …. 古怪的女仔drop 左… 狂抄notes … 寫左3張A4 … double sided.. ><…

琴日收到kana 寄既信… 諗起仲未寄zoe 份禮物… 哈哈… 我easter 先寄喇! XP
琴日既last period free… 我同lucy 逃左個period 閃左去westfield.. =P ~~

No comments: