Tuesday, March 15, 2005

好僧d唔夠ram ge 電腦!!

school computer 陳係....想打死佢...我部腦又係...又朝hang到黑

英文堂真係好sleepy。。一大早就睇電視。。悶到暈。。。。。差D真係訓著。。聽日仲要繼續睇。。。after lunch 添呀。。。實訓晏覺都得。。ecdl 。。。hardy 唔係到。。。不過年都係照舊上網吹水。。mathz 照舊沉悶。。不過今日d quadratics 算係好玩d。。唔錯。。prac 嗰時終於整翻部琴條橋。。。但唔知點解都係覺得拒斜斜地。。。較過晒音。。真係覺得部琴開聲咗好多。。。開始唔捨得比咗拒比譚仲軒。。。唔知翻hk 有無得買新琴^^。。。(貪新忘舊) 。。好想要部。。Cinderella。。。但。。。。我都覺得真係太貴了。。。怎麼辦﹖﹖有無人送比我﹖﹖

GEO係到同waichun 同eric 係咁吹。。。。真係吹足成堂。。好好笑。。。係咁話自己係朕。。真的很好笑。。仲要唔可以笑出來。。辛苦死我了。。。我都唔知幾耐無真係上過geo。。真係認真聽書嗰隻。。算啦。。。。我放棄了geo。。chem 真係上唔過。。。話。。無聊到。。。Quote。。。chem 堂有感﹕。真係雲遊中。。。。都唔知做咩好。。。。又無網上。。下星期仲有test。。。好彩整係計數。。唔洗溫。。。還掂都唔上架啦。。。。。考笛。。。好驚。。。一步一步踏近了。。。還有一日。。死喇。。唔記得同拒兩個講。。。算啦。。

Lifesupport 條友都痴線架。。。叫我地做mouth to nose rescue breaths 羅﹗﹗痴邊條筋呀。。。。學都未學過。。又勁嚴。。。問超多野。。捉得超緊。。真係。。。。個個都ai 晒救命羅。。。考嗰時好好笑。。。sarah 係casualty 嘅時候係咁係到提我要做咩。。。好好笑。。。。。當我係supper 掙扎緊去science Quiz 定係farewell party。。cat 話植物油到黎我先話我黎。。。起馬有同house 嘅人嘛。。。最後都係去咗science quiz。。。。但係植物油係無黎架羅。。好彩joyce 係到。。。嗰science quize好好玩。。同兩個6th formers 一組(sophie & caroline加貓) 。。簡直係個明智嘅決定。。仲贏咗隻兔仔。。。又有野食^^。。唔錯。。。仲差D第一添呀。。唔係要計age average嘅話。。

我又做咗件好錯嘅野了。。。。又衰多口了。。。。已經唔講野架啦。。。。都係衰咗。。。。真係一唔小心就搞到一獲泡。。。。又信錯人了。。。個賤人。。估唔到拒係個咁嘅人。。﹗﹗。。。真係當買個教訓。。但容忍也有個極限呀。。。我快受不了。。。簡直係節磨。。。不過令我知到拒係個咁嘅人。。估不到。。真係以後講咩出口都要小心D先。。。尤其係D咁嘅人。。

還有一個星期就翻去了。。。。你係咪好羨慕呢。。。。咁快又翻去。。。你唔知要等幾耐 :P.. 哈哈哈哈。。。。

打下打下就打咗咁多喇。。。。真係唔覺。。。

15 March 2005 11:30pm

係高登見到dell d nb 好平。。。一皮有一gb ram。。80 GB ata hhd。。15。4 mon好抵。。粒U仲唔差。。可以換殼添呀。。成個package 都好正。好平呀。。。不過得個睇字。。^^

No comments: