Sunday, March 13, 2005

好晏訓。。。。。。今日無做D咩。。。係lunch 之後同日本妹配咗sarah uptown。睇咗真係少少first aid。。。好想要拒本書。。。sarah話當借咗個house走咗之後唔記還^^。。有D滴汗。。同拒uptown。。我同日本妹勁無奈。。拒頭先仲播小提琴比我聽。。。超無奈。。今日整係練咗笛一個鐘都無。。。無咩心機。。但係我終於吹到harmonic 嘅高音A喇﹗﹗﹗真係。。。好開心。聽日又返mount。。太好了。。。點解係鐘意我地郁來郁去﹖煩到暈。。個鯪禮拜又返香港啦。。。真係。。仲有bio未做。。今日人地上到網。。。係我唔得。。(都唔好以話係完全唔得嘅。。。但係真係牛龜咁慢。。。。仲慢過scig嘅56K時代。。真係我有生以來最慢嘅一次。。慢嘅程度係真係令都我放棄唔上。。)

今日穩到個令我個aston成日hang嘅罪魁禍首係邊個喇﹗竟然係個desktop info﹖﹗真係點都諗唔到。。算。。遲D先對付你。。

今日真係好似成日咩都無做過咁。route card未掂過。。RS都係因為無網上而未做。。原來星期二無得去hsbc。。。要考first aid。。救命。。flute 考試愈迫愈近喇。。死喇。。。星期一仲係york hall 吹。。。又無lunch 食喇。。吹笛真係領你減肥不少^^

記住返去之後要剪指甲*已經長得驚人了。。都唔知點拉琴。。好唔鐘意benhams嘅shower*。。。好想上網呀﹗﹗﹗好耐未試過咁耐係有電腦嘅情況下都唔上網喇﹗﹗﹗好sleepy 啦。。ZZZZZZZZZ

11:33pm 12Mar 05

No comments: