Tuesday, March 15, 2005

真係。。今朝一早都唔多想起身。。跟住翻到學後就入cloakies 嗰時就見到隻黑貓。。好肥。。。好可愛。。。拒仲唔多怕人。。跟住仲等我無咩食早餐啦。。。點知。。。個tone都係唔得。。。隻蛋好頂胃。。好好笑。。。。。。我地都係最終無上music。。。個個去晒prac。。copper勁無奈。。。都唔知幾耐無上music喇。。。真係好好笑。。點知等我去lunch concert 。。。一個人都無。。得我同jws。。結果係係到練siesta 。。。等我仲無食野。。。。。。上bio嗰陣。。個肚打晒鼓。。。

最緊要的。。。我今日終於鼓起勇氣去同hamliton 講。。。我要換flute teacher﹗﹗。。我翻到去直程係個cloakies 到大叫﹗﹗終於講咗出黎。。屈咗係到咁耐。真係估唔到自己會咁勇﹗皆因我已受不了假期再這樣教我了。。拒真係廢。。哈母團話。。睇下點。。可能下個term 轉。。^^ 呵呵呵呵

穩到網上打中文嘅方法了。。。真係天大嘅喜訊。。。太好了。。=我又吹多D水了。。=P..

今晚個lecture。。講納米 。。真係唔多明個人講緊咩。。我最多知道amd新出嘅a64 FX 57同另一個係用/由90納米技術整嘅。。。2。6 /7mhz。。。唔知幾錢。。

9點先翻house。。。已經無咩mood翻學了。。郁都唔想郁。唔想掂d書。。=P..
咁耐都唔交英文。。聽日實比拒斬都似^^聽日仲要考life support 。。希望唔肥啦。。唔係真係。。。

個賤人成日見到我就係到淫笑﹐。。變態架。。

琦。。你做咩未經我同意之下copy 我個diary﹖﹖信唔信我殺咗你呀喇﹖(講笑咋^^。。你個diary。。有幾多個人睇呀。no offence。..but..。你寫中文。。。如果你寫英文就擔心D。。但係我寫中文嘛。。ABC 唔識睇中文架可﹖。=P)

14 March 2005 9:50 pm

蘇肥真係好煩。。。開始受不住了。。。好彩只要對多拒4日。。太好了。。。再多我真的吃不消

1 comment:

gLyq said...

哇~ 我個diary 得你同阿陳幗義睇~ 無lu~ 我d 到d 同學點會睇... 講都無同拒地講~ ~ 你咩意思~ 講我英文唔好定係中文唔好...