Friday, March 11, 2005

..點解人一定係失去咗先識珍惜﹖

岩岩睇翻舊年3D 隻碟。。。。真係好有感觸。。好懷念個時嘅生活。。真係點解人一定係失去咗先識珍惜﹖真係好好好好想再個嗰種生活。。那怕只得一日也好。係LEE到點都搵唔翻。。以前個種成班一齊顛﹐勁齊心。。。嗰種sprit 真係畢生難忘。。真係開始後悔黎咗LEE到。。。以前好多野都無晒。。。頭先一路睇一路笑。。。。好開心。。。。但開心之後真係一陣失落。。究竟我有無機會重拾咁樣嘅生活﹖我覺得機會已經好微。。真係自己攞苦黎辛。。我以經覺得自己係到燒錢咁。。。。但係唔黎都黎咗。。無得翻轉頭。。。there is no u-turn。。條路係自己簡。。後果要自己承擔。。。好掛住 尾陳添。。。唔知拒死咗去邊。。。定係拒個妹無做野。。。唔知維點呢。。。。係到搵。。。。。。。。。都係唔講出黎好D ^^

譁哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。。。。琴日先話問極矮婆都無ol 跑。。。。今日真係post 咗出黎下個term有一日咁多玩。。。。。始終好個無。。。。我一定再努力掙取再多D架。﹗﹗好彩翻HK有得玩。。。那怕是colour code 也好。因我以經頂唔順了。。從來未試個咁耐無跑了。。

聽日都唔知著咩好。。扮fairy。。。咁咪係叫我去死。。。好辛苦。。都唔知係邊Q個諗出黎架。。諗埋D咁有趣嘅野。。。著睡衣咪算羅。。嘛Q煩。。蘇肥又係到發仔瘟。。睇拒淨係色一個萍果挨得幾耐。。又texting﹐ 又想打比拒。。又驚無credit。。。真係。。。

聽日exeat。。又要執野喇。。=要練笛﹐﹐再唔練就真係死lu。。

發然余文樂D歌幾好聽。。。。*

10 mar 9:30pm

1 comment:

gLyq said...

.. 唔... 我留左言係你另外個website 個到.... 唔好gum 失落喇~ 人生係gum ga 喇....