Friday, May 11, 2007

今天BB叔在山頭post了這幾張他在日本試機之旅的照片, 並問了一個很好的問題

四部熱門機
價錢差好多
畫質差幾遠呢?


好相與否, 全看懾影師的心情, 我捕捉的光與影, 記錄了我的心情, 我的足跡, 帶給我無限的回憶。
我知我的照片拍得沒有任何技術, 亦在努力學習中, 可我認為是好相就行

相; 談心



以下是BB叔提供的幾張demo...給大家參考一下...


Canon-1DsMIII




Canon-1DsMII




Canon-5D




Fujifilm-S5pro




Nikon-D2Xs

4 comments:

AleX‧5毫子 said...

你想買DSLR ar??

crocodile said...

想....緊
機就真係要換...部Kodak 真係夠晒鐘...黑角都出晒黎..仲有其他毛病

本來稔著換S9600嘅 ...但近排經常比人誘惑上DSLR...

當然入都唔會入lee 個級數嘅機啦...

都要summer 揾到工先有得開始稔...

Mugen C said...

I am look at the new camera too...
D40x? 400D or else, too many to choose from! XD

MC~

Unknown said...

有錢有靚機XD