Sunday, March 04, 2007

神奇!神奇!

今早開電腦時才偶然發然學校unblock 了blogger和blogsopt!

到了剛剛才發現連geocities 也unblock了!!

我肯定今天下午的時候還是上不了geocities 的!!

可是windows live spaces, photobucket等還是remain blocked

另外........... 我的YE company Attention! 的網站終於host 了在school intranet!! school network homepage 就會有link!!(係new 嘅下面)

身為IT director '掛名' 的我也是收到了form mail 有人填wishlist 先知!!! (無計....誰叫我10世都唔會login school network 用school computer呢... 今個term 還原晒所有account 後我連school network 嘅 outlook mail account 都一直無setup...我相信成間學校只係得我一個)

No comments: