Monday, February 12, 2007

reflect..

想了很多... 不過最後結論: 還是算了吧... 我看還是晒氣...

我總是這樣  搞了一大論後卻什麼也沒做只有空想的念頭... 很多時是 ....害怕面對結果吧?! 很怕預料之外的東西會發生所以就幹脆放棄整個idea...

halfterm 在cambridge ...也還蠻有意義的..練練琴(believe it or not... 星期日我花咗3個鐘彈鋼琴.... 自己都好impressed = =) ...刨晒new scientist...(堆咗好多未睇) ...縫下YE嘅心心... 其實都無咩時間淨...

出過hungtingdon 行2次... at least 行下咁啦  =]

now i m regreting for not bring my mouse to here ... my right arm kills...the table is too high and ....the track point needs too much strenght to push...the crap optical mouse i got here is too light and small.... may be i should stop using the laptop...

頭先foobar random 咗幾首好耐好耐以前dl 嘅韓國mv.... 於是因此揾翻出黎睇咗次... 亦順道開咗honey send 比我嘅mv 睇.... the feeling is so different........... i now finally understand what he means....... 我仲記得當時我話我唔鐘意個mv.... 亦好記得當時佢一句話... 好深刻...我想說..我也是

No comments: