Saturday, February 17, 2007

送狗迎豬

相信這將會是狗年的最後一篇entry, 反觀今年是第二次新年不在家也不在malvern 過,
舊年好歹也在 london 和家人一起過, 有老媽子嘅一封利事, 有係china town 食嘅一餐 '團年飯'
翻到malvern 初一都有大家坐埋一齊炒個菜食餐飯

反之今年 咩都無, 竟然在一個三五識七嘅auntie 屋企過
尋日竟然有年糕食 (真係片糖整嘅年糕) 開心到痴咗線 掛住我婆婆嘅年糕, 籮蔔糕掛得想死, 我唔理, 4月翻黎得6日我都要食, 仲要學埋整添喇~ 最好有埋 'jin jor' 啦 ( 閩南小食, 糯米粉+沾米分+番薯 再包餡 跟住拎去炸)

狗年踏入最後嘅尾聲, 我嘅half term 亦都有同樣嘅命運, 9日嘅假期都就黎玩完
'混混鱷鱷' 咁又hea 咗一個 half term, 最有意義嘅野只可以話係用練下琴(both violin and piano), 縫咗十幾廿隻心心~ 係咁多
帶黎嘅hdd 入面嘅劇集一集都無睇過

可能說到底自己唔係咁鐘意睇電視 更加無理由咁揾笨有19' 唔睇要係部note book 個14' 到睇掛?!

提外話: 新發現 mullers 新出嘅layers yogurt 真係好好食, 個人覺得strawberrys 比 blackcurrents n raspberries 好食, 有點像coners 一樣, 有一層jam 在底, 上面係有淡淡嘅strawberry 味嘅 ‘ plain yogurt' ...大大兜 (唔係學校食開嘅size, 係200g 一盒) Sainsbury 都係21p 50% off 幾抵食...去到sainsbury 嘅各位不防買黎試試呀
咁岩情人節亦都撞正half term
從來都係一個與我無關嘅節日就是了

呀~ 還有~ 學懂了摺花~ 很爛的一個item

今年考了會考, 衰過, 經過了 school merge, 上了6form, 搬了house入了poulton, 玩了 YE (也不知是福是禍), 人又肥咗, 8級又碌過咗 (雖然都係繼續考緊)
人濟方面照舊我行我素, 各位是清楚的了...
大學依舊一團糟

今年新年一封利事都無~ 真係成世一第一次...

好想整年糕...片糖我有, 唯獨係澄麵同糯米粉唔知去邊買
都係睇下聽日有無得係birmingham 轉車有無機會出到去...


豬年見

No comments: