Friday, January 12, 2007

piano...

Brannend 唔比我彈 Mendelssohn 嘅song without words 做exam piece....so i am playing the Schubert instead T_T ...which one? 咪就係麥兜都有得唱嗰首lor....... 唔知咩咩咩咩(歌詞忘記了) 我呀媽叫麥太太 ~ 我最鐘意食....... = =
很久很久記得以前有彈過......(都很多年了我相信 。。。) XD

我唔識 1,3 finger trill..... trill 得好難聽呢........

太多年沒彈琴 XD 彈不回來呢 ....=(

No comments: