Monday, January 22, 2007

..................................

一早起來穿了 綠色格仔短裙 + 白恤衫 ...自覺好似著校服..... 所以鞋子方面就選了粉紅色nike 來穿... (ignoring dress code....obviously)...

一落到去dinning room... 才坐下....就被隔鄰桌的矮婆不停的眇著我的腳...又來對著我奸笑......每次我穿裙子被她看到她也會對著我報上同樣的奸笑....汗 = =
才吃完早餐準備行上form room 的時候就撞見了tiffany (greenslade) ...第1句 " 咁青春呀百力!" ?!...什麼....

沒assembly... 但要去 SCR 聽關於A2 subject 的東西...心知不妙 就趕緊站在別人背後 。。。很想把我的鞋子收起來............. 說著說著...去到最後臨走時麥士麥士還是提了dress code起來... 還特別mention 了footwear............ 雖則沒給老師捉個正著......心底裡還是殽了............眼見還有時間就走了回房換了對boot................. 自覺很有小草的style...短裙+ 黑boot... = ="""""

fed maths 時見到又講 = =

and the day goes on........till lunch
被jeanne 看見了............第一句行埋黎就叫我..........0卑酒妹 @@ ..............唔該...條裙無咁短下話...
就咁比個賤哩叫咗成日 ..........

一條裙著咗n 萬次架啦.........點解今日會搞到咁多野出黎 = =

Re to: 我聽日就著到Dr Hutton 咁啦hehe...bigger contrast

chamber 真係拉bach double wor....幾個月無掂過喇和............

2日無上過網.........我真係好白痴...

YE....too many things...... but i m not the one who made the decisions.......... so....i don't have much say...do i?

No comments: