Saturday, December 16, 2006

琴晚, 搞個outing, 我同danny, 講電話講到頭都痛... = =
講左我諗有1 個鐘... = =
佢太無聊,無端端1點半am, 殺到我屋企門口... = = 打電話比我... 本來訓緊,比佢嘈醒左... 走到出門口,見到佢架車,入面有danny, damo (細佬), 同埋一位無名氏.. (damo's cousin.)
佢地買左個beef kebab 比我,我地幾個就係咁係淩晨1點半,係架車傾計,食野~
傾到差5 多 3點, 我就返番屋企... 訓...................................................

超unexpected 既visit... xP

No comments: