Saturday, December 30, 2006

2006

好多事發生......

YR 11 開始..... 癲左.... 一開波.... 狂測驗assessments, homework.. 總之mud 都有齊....
勁多emotional breakdowns.....
term1 越做越有勁...
但係term 2 & term 3 開始累了....

Prelim 也做得不太好.....

Term 4 黎... 知道自己in Yr 12.... 太累... 冇mud 勁.... 想盡力去做... 也做5 到...
選科都搞到自己好頭痛......
後來都選左個risk...
4unit maths, 跟住放哂software design 同 ipt, 我倆個強課....
第1 個assessments 都做完....
art 5算最好... 不過5 夠時間,有75% 都偷笑...
maths - 3unit 超disappointing 就是... 4u 也不是太好,不過合格.. 已經鬆返一口氣...
english 一向只求合格....
jap - 一向都ok.
我被收進NCSS

至於朋友方面....
7月時,去Brisbane, 識左一班朋友...
雖然5係一個非常愉快的一個旅程...
不過識左 奇雲,康仔,翹翹,Carlos, Evie ...etc. ^^
這年,也是一年我與我所謂既group 開始遠離.....
同kathy 也開始熟.... ^^
9月,我5再返工... 工作上,實在太複雜,轉了老闆,我又5 喜歡我的老闆....
又係咁同我工作上的朋友斷了聯絡....

屋企方面....
今年突發事件....
不過, 都算平靜左落黎......
這件事,令我長大了,讓我睇到我以前睇5到的東西.....

今年考左車牌... ^^ 也讓我去到好多地方.... ^^

No comments: