Wednesday, November 08, 2006

epc今天有人說到....

入黎之前你要知道engine條路唔易行...
不過如果自己鍾意行,就算難行都值得。

記得有位亞sir講過,所謂命運,命就係一出世就注定(constant value),運就係你之後際遇所產生既變數(random variable).

如果上天係比左做engine o既資質你就係命的安排,之後點行就要自己取捨......


說著說著...也真是的...命運, 命運, 講命也講運

怎麼叫運 視乎你心理
捱盡黑夜便可看得到晨曦
極運滯日子都不要忘記
還在呼吸心跳 我未被遺棄

REPEAT*

撐到底 奮鬥心不死
渡過低潮 我先見到熱潮
成熟了 明白了
才悟到了命途的奧妙

這刻充滿困難 何必驚
跌進海 驚險之際 前面會有某座潛艇
沿路定有獎等我去領
結果不得要領 我都可給我喝采聲

No comments: