Monday, July 10, 2006

返到sydney......luuu...

好開心... 返到sydney.. =D

係Brisbane... 識左好多人!
第1 日到Brisbane... Carlos 同 Kathy 黎接機.....
去到Kathy 屋企.... 識左QQ,康仔同奇雲~~ 康仔,19 嵗..QQ 係康仔既家姐....21嵗 奇雲, 20嵗...
成間屋我最細.....==

第1 晚到... 奇雲整宵夜比我地食.... 公仔面.... = = 飲左杯Bailey 同sparkling alchi.~
3點幾先訓.....

. 禮拜3 .
10 點幾,1 班人係kathy 屋企集合.... 有.... 大佬Jeff, Evie, 貓哥,阿扁同埋阿林。
就係咁.... 出左2架車.... 去gold coast.
我,sonia, QQ,阿扁 同貓 - 1 架車...
其餘係大佬jeff.....
第1 站去到某一個地方食pie.
跟住就去到gold coast.
班男仔去打機... Evie 就去睇名牌.... 阿扁臨時m 痛.... 係gloria Jeans 休息...
結果,我,家姐 同QQ 係個beach 行....
4點又去返集合....跟住差5多歸家...
班人又係kathy 屋企集合睇波 (state of origin)
今次,Carlos 同麒麒都係到... 
queensland 對N.S.W.
佢地睇到好興奮... 以我... 對rugby.. 完全冇興趣....
最後QLD 贏左..... = =
奇雲係我隔離...
我: 好彩QLD 贏左... 如果NSW 贏左... 我返5 到sydney...
奇: 如果syd 贏左... 你連d 個門口都出5 到去... 你諗得太遠喇... 仲想去機場...
= =
個晚... d 人睇完波... 林,貓...jeff 走先... 我地1 班睇美女廚房.... 笑死左.... = =
跟住2點幾又食宵夜... = = migoren...
一路睇劇一路食.... 跟住訓着...

. 禮拜4 .
我,家姐,QQ 同康仔 出左去ct 同kathy 食飯...康仔好鬼搞笑... 扮個sales 扮得好似... 撞到sunny跟住係ct 行..
係coffee club食下午茶... 我同康仔食pasta. = =....
跟住去麒麒公司下面等.....
7點同埋Carlos 班人食晚飯... xD 我個時比個pasta 頂住個肚... 勁飽....= =
跟住返歸....跟住上左去睇夜景xD 好靚... 不過好凍...
返到去... 又食宵夜... = =
康仔整米粉... 好好食.... !
今次我洗碗.... 又係3點幾先訓... = =

. 禮拜5 .
去左個zoo... 搞笑.... 勁比奇雲同康仔玩 = =
睇左koala, kangaroo,wombat... 好可愛... xD
跟住我地去一間茶餐廳食晚飯.... 識左阿shum..
跟住去阿shum 屋企... 好大... 班男仔去踢波...
我地班女仔傾計...
12點先走.....
禮拜6 康仔要去比賽,所以要早訓,冇宵夜食... = =
我返到入房,奇雲去左沖涼... 沖完 之後,仲問我要5要食宵夜... = =

. 禮拜6 .
1 大早要送康仔去比賽... 趕頭趕命咁.... = =
跟住睇完后.... 去行街.....
跟住去麒麒屋企hotpot = =
奇雲金句...: 麒麒,你就咁放d菜上去,諗住蒸菜食...
跟住11 點幾去左飲咖啡... = =
個晚行衰運... = = 對拖鞋爛左... 冇鞋着... = =
飲咖啡飲到點幾先走... = = 凍到... ><... 奇雲係我隔離... 話: 我'咩' 你去架車到...
我以爲佢講笑... 佢未ready 我成個人跳上佢個背... 佢即刻話..: 小姐,你起碼數1,2 ,3
笑死我.. 跟住Carlos 走過黎, ‘妹妹仔, 我‘咩' 你呀~’ 最后carlos ‘咩' 左我 去車到~
carlos, 康仔,奇雲去kathy 屋企攞野....
點知,我地傾計... 比奇雲同康仔知到我好怕tickle.......... 比佢地兩個玩..... 傾倒4 點..... 救命... 第2日要成8點出門....

. 禮拜日 .
去church.... *zoe 快 d 讚我啦~~~ 我已經6 年冇去church~~ *
麒麒座我隔離... 成日同我講笑話... = =
跟住我地去飲茶... >< 奇雲好奸... 逼住我... 搞到我... 座係奇雲同康仔之間... >.<.....
比佢地玩得好慘.. T^T
跟住去麒麒屋企.... 我係個sleeping bag 訓着左.... 康仔,奇雲 同麒麒... 成個sleeping bag 攞起.. = = 總之... 比佢地玩得好慘....
kathy 因爲要公幹... 所以4點幾走左... 我地跟住睇班男仔打籃球..... 對twins 打得好型~
跟住返去食飯! carlos 同康仔送我地去機場.... 超搞笑!

No comments: