Thursday, May 25, 2006

巴士阿叔學車編

笑到我肚翻呀………..

即刻學車!
唔好,唔好再停係度!

無需要!

你無需要你停上"膊" ?! 我講泊車你…
後生仔: 師傅~~
師傅: 喂唔好講師傅啊,公平架,我教車你你學車, 點解你要咁樣做,點解你要咁做丫..喂~每條車軚有壓力,你家下做d唔岩既野係咪要教你啊
後生仔: 我覺得你咁樣既意思唔係教我
師傅: 我停車有冇上"搏"啊
後生仔: 你想我點樣
師傅:未拉手制
後生仔:拉左
師傅:未拉手制
後生仔:拉左
師傅:未拉手制~!

師傅:我想你點,我想你同我入彎入靚d
後生仔:唔通我入彎冇打燈咩
師傅:唔係呀,你打燈都好x麻煩呀你,姐係你轉彎冇回頭望,我先至比個s你丫麻
拿下次唔好喇,第二個就dup你brake呀,明唔明白呀… 踩極力子啦

後生仔: 唔需要
師傅: 唔需要姐係點啊, 唔識呀
後生仔: 我轉波
師傅: 你轉波咪踩極力子囉, 轉波唔踩極力子做咩啊
後生仔: 唔需要o拿
師傅: 做咩唔需要啊,唔識踩極力子姐係未掂
後生仔: 哈哈哈哈……
師傅: 唔識踩極力子係未掂啦,未掂姐係要攪到掂啦要,係咪啊?
我講1波開要你入2波, 你入2波我有冇叫你上 3 波啊
X我已經一把火架拿 , 我….頭先過彎上博做乜X野啊 , X你老母
後生仔: ……………
]後生仔: …………… 不過你冇教我x極力子
師傅: x極力子呢就冇害既,呢d係廣東話術語,即係離合器,
你鍾意x就x,我鍾意x就x,你估x兩下死火咩,唔呀
後生仔:好….我順下你意…..

師傅: 好,拿,我話比你聽以後唔好
後生仔: 有緣我有機會再retake
師傅: 有緣retake?
以後唔好,唔好再唔踩極力子ok?我地大家有壓力,好唔好啊
後生仔: 好啊
師傅: 你想fail就隨時,
後生仔: 唔需要
師傅: 唔需要~算數
後生仔: 我警告你
師傅: 我警告我乜野啊,老友,而家你仲警告我轉左波你警告我,姐係點先
後生仔: 波已經轉左
啊叔: 轉左波咁你又警告我咩姐,架車好大壓力……想話掃牙,你轉波,你話轉波轉架車到掃牙,你又又警告我咩姐
何必呢岩唔岩啊,啊老友,無謂架,大家,岩唔岩啊,我地試下泊位.
後生仔: 我話你知,學泊位係我地兩個人既事,唔好搬雪糕筒出黎
師傅: 搬雪糕筒出黎就搬雪糕筒出黎,你鍾意搬就搬我鍾意搬就搬,搬雪糕筒呢就唔係,冇害既,搬丫搬丫"dup"你對腳咩,
岩唔岩啊,咁泊L位就泊L位,唔好泊S位,你泊S位做咩, 泊S位我唔x驚,我好x大壓力啊你知唔知啊
你明白未啊,你唔好泊S位,算數,明白未啊,你泊L位都未攪掂,大家算數啊,泊 L 位
後生仔: 得啦,唔想同你再學


No comments: