Saturday, March 11, 2006

我咁大個女都未試過1日内喊成5次咁變態… = = 係自己既房到… 跟住聽到我家姐同我 阿媽既對話:
姐:搵埋阿琦出黎睇電視~
媽:佢今日心情超差,佢可能睇喜劇都喊得出黎…

= = 無言….. 點解喊… 我自己都5係好清楚.. = =

不過已經係琴晚既事… = = 今日又回復正常~ =]
超多功課…. 勁多野做…. 成個禮拜… recess 同lunch 都已經閃左去library 做野都係咁多野做… 我想放假… 等緊term break… 去concert! !!

今朝家姐教我數學….. 跟住我同佢閃左去攞人工…. 順路去銀行deposit… 好佩服自己係2個月儲到 800 幾蚊!! =] 終于達到千幾!好happy…
跟住同阿媽阿嫲飲茶… 我揸車去! =] 平安到達! 跟住返去攞車個時… 我無端端流鼻血.. = = 快步去車個到… 勁攞tissue = = 家姐仲加多把口, 問我見到邊個靚仔 = =

又返到屋企… 做野時間到了…………………………………..

No comments: