Friday, January 27, 2006

琴晚去左darling harbour 睇煙花!!!! 場面好壯觀!!
琴日10點返工… 2點放… 同阿媽行左一陣街… 跟住返屋企… 然後我4點半又出去… 火車要等成20分鐘… 上坐火車… 打左個sms 比sarah 話我會遲到… 到market ct… danny,tom,sarah,Christine.J 同我… ~ ct 好多人!!!! 人山人海!!=O!
跟住我地決定去KFC 食晚飯~~~ 哈哈~ 因爲d restaurant 加1~~ =.= KFC 多人到…. 唉~~ anyway 啦… 我,sarah 同christine 去攞位… danny 同tom 就排隊買KFC~
等左成半個鐘先有得食… 佢地買左23件chicken… =.= 汽水一支都冇… = = 搞到我同christine 食得就快要落去coles 買飲品… 買左2L fanta… 2L coke…1.5L 水….600ml ice tea,順便買左包糖… =.= 跟住我地去左market ct… 撞到vera… 然後我地幾個走左去milsons point~發現.. 點解milson's point 冇人.. 然後就記起milson's point 係australian day 唔放煙花... only darling harbour... 之後就閃左去darling harbour... =] 好靚!!!!! 11點返屋企~~

No comments: