Wednesday, December 21, 2005

好想搵D野比我白痴下!!!!!!!!!

來來去去都係英華好........好想自己也是5S一份子哦.....


一早做enterance exam... 死得...又入唔到都似

皇室堡<--唔係好知去黎做mud

教協......買到schedule lu XD

吉野家東坡肉飯........ wa......正 我仲影咗相相添XD

行到皇后大道東搭車......我是不是有點... 太無聊了? XD

英華 ~ 玩玩玩... 有一QQ人選誕生了XD

PS 新發現........曹活敏比我還矮XDD sorry a ......對我黎講lee 個發現好重要XD

No comments: