Monday, October 03, 2005

岩岩一路做RS嘅時候.........聽到D唔開心嘅野......... 雖然我知佢唔係有心嘅......但係聽完......... 我諗佢自己都唔知...原來唔覺意一句影響可以咁大.................不過我都係算........費是計較............比著係以前我實一句頂埋去.........算..........

今日終於多咗個heater....不過頭先housestaff竟然同我講夜晚唔比開....咁你比我做咩........

cham orch.....應該cancel咗............aniway...我都無去..........music 無上.....皆因老師都出埋choir trip....走去練咗笛.......真係覺得自己白白浪廢咗一年時間跟假期學笛...............而家好不容易先pick up 翻個tone....都係走回以前呀伯條路....

violin.......d studies.....好想死...但係咁辛苦先走到黎lee 到....遇到個咁好嘅老師..........我會繼續嘅.....

econ d 野我已經唔想理...................咩都唔關我事..唔好再走黎問我......係我面前提起..再講我真係唔知會做D咩出黎...我已經同你班友好客氣 ......我忍夠受夠了

好想搵webster傾計你快D翻工啦............

因為有D人真係好討厭............唔識見好就收.....

No comments: