Saturday, October 15, 2005

我有好多野都想........有一樣實現都好

........好其待翻HK...但係唔想翻屋企...........

我想dl mp3

我想唔洗做english coursework

我想搵人skype 陪我傾計

我想吹部有人陪我吹水

我想聽日無service

我想聽日無house drama

我想要 24hr wireless

我想the world goes the way i want 咁我就無咁多野煩

我想D人講野把口無咁臭﹐ 咁我可以煩少好多野

我想根本無six form experience 咁多野﹐ 咁我唔洗浪廢咁多時間同腦汁

我想學校block 少幾個port

我想學PHP

我想用wordpress

我想有自己嘅sever

我想識得用apache

我想學寫xml

No comments: