Wednesday, October 05, 2005

我也不知道我做了甚麼.............................但我只知我真的很累........累透了......腦跟本無停過下 來...連訓覺都係到諗緊野...............唔怪得有人話我望落殘咗好多.....我自己都覺..........

幸好今早你跟我msn chat 了一會.......gave me a good start XD

點解今日D堂可以咁多野做...忙得很....

去完hatfield 過後我散咁濟...

econ 總算是完了....雖還有手尾要跟.....但起馬都叫做有profit 了...

經過econ 一役後又學到唔少野喇......

thx! webster for u are getting me ! thx a lot....... 都唔知可以點多謝你....

點解我總是係一D我最唔想見到佢地嘅時候見到佢地出現?

點解我要做 english coursework on damn robert frost's poem???

No comments: