Saturday, October 08, 2005

好像又兩三日無打過了.........皆因做死我了.............

記得星期4花了整個晚上做起了 geog coursework的 ch 1-2.........還有整個ch3 要做...下星期交了....怎辦.......作晚只是input data 也做得我死了.......打字打到右手又好痛.........眼又超累...結果係走咗去U5 corridor 玩............咗差唔多2個鐘.....因為再對住部電腦我隻手會斷咁濟...可能係因為尋日係badminton club 有少少拉親隻手的關係...

唔好意思...因為行開咗去傾計都唔知你nudge 咗我成個鐘..................估唔到....你做野咁快......= =.......話咗算啦唔洗買...點知你咁快send 咗$$...都唔知你係咪呃我的.......遲早實比你寵壞..........

今朝起身 右手仲痛緊...........

好彩做晒 phy,chem,econ........

尋晚一路聽歌一路訓著咗.....又唔記得關機.......

No comments: