Monday, October 03, 2005

<<他約我去考高考>>

我由richteralan 嘅subscription 嘅人到copy 翻黎﹐希望你唔好見怪...(如果你有上黎的話XD)...因為我真係好想copy.............





分數得零蛋 你勿顧住玩 卻又缺乏時間 無人陪讀孤單

高考使我瘋 努力向前衝 壓力卻又沈重 無力明辨西東



看著你 每日堂堂面對老師都發夢

你不要 戰役來臨漸放鬆 高考將送終



天天掛住唱K 科科快就肥

始終都掛住同朋友嬉戲

到了聽朝高考快將到 不可退避

驚醒知道我沒轉機



天 天都顧住打機

終於到最後才後悔放榜先要皺眉

心中討厭自己 唯無奈地接受 我包尾



我讀數 有著題目面對每天都懶做

冇料到 那疊題目漸發毛 得分怎會高



PureMath似是簡單 深思卻極難

想出了破綻為時已很晚

計算加減簡單你都要諗得咁慢

高深的數你沒法揀



科 科都怕沒把握

英文已令人無從著眼竟將我讀殘

天天溫習無間 沒有停頓努力 每一晚



怎麼會預計到 高分得不到

雖出必殺技還未夠分數

到了聽朝高考快將到 不准卻步

短講將到卻沒有稿



金 榜筆記是最好

心中寄盼著明日入到CU最自豪

選科可以狂報 令我忘掉昨日 那苦惱

No comments: