Sunday, September 25, 2005

我又改template 了..................改來改去...始終都走回黑色........................除黑色以外...我想最成功的template 也只有mickey 了.........(也用了蠻久的......)

近排用了FX (有SSE的....一開始用的確是快很多...但是用用下發現....部份flash有問題.......)

唔見了件褸..........好唔開心..........唔知攞唔攞得翻......................

econ....好多謝咁多位.....幫我唔少....特別係也..........無咗你...我嗰group都唔知點算.....

聽日又翻學了.....

打咗成一牌......2圈半...我都覺得好勁...

終於用到skype了.........正.........翻去等我買多支咪先.....

我講野真係好random...........毫無組織能力......

No comments: